Com tindre el horari de les classes en Google Calendar

Per a saber que clase tenim lo més còmode és descargar-se la app de la uni, entrar i vorer els horaris.

Però més cómode encara es poder descarregar el horari i vore-lo en la app del calendari, no?

Bè, nem a fer-ho. es un poc engorròs però prou útil per al dia a dia.

que tenim que fer?

PRIMER PAS

Entra en secretaria virtual. Desde allí accedeix als horaris. https://secvirtual.uv.es/pls/uv0/horario.selecciona_titulacion_dia

Secretaria Virtual // Estudiant // Horaris

Genial, clica i accediràs on estàn els teus horaris personals.

Ací deuràs clicar en ⬇️ICS. Es el teu horari en format calendari digital.

Clicar en ⬇️ICS

Okay, ara tindràs descarregat un archiu. No el obrigues!! (et recomane).

SEGON PAS

Ara nem a https://calendar.google.com Per que el calendari de google? pots importar el calendari que t’has descarregat on vullgues, jo et recomane açò perque és el que millor em funciona. Et recomane que utilitzes el PC i no el mòvil.

Val, ja has entrat desde el PC al caledari de google i has inicitat sessió. Ara crearem un calendari buit per a importar el horari que hem descarregat en ell. Per què fem açò? Per a tindre-ho organizat i poder-ho borrar o modificar.

Baix de tot, tens en negrita “Otros calendarios”, ahí tindràs que clicar en Crear un calendario.

Otros calendarios // Crear un calendario
Nombra el calendari.

ooookay, ja tenim el calendari Horari clases, però buit.

Ens apareixerà en “Mis calendarios”.

Ara nem a configuració, està en la part de dalt. Es la rodeta de ajustes. Clica en Configuración.

Icono de ajustes // Configuración

Tenim que buscar la opcció de IMPORTAR Y EXPORTAR. Cliquem dins.

Clicar en importar y exportar

Entrarem en un lloc ons demana el arxiu que em descarregat. Abans de pujar-lo, selecciona el calendari que acabes de crear. “horari clases” o el nom que li has posat al nou calendari buit. De esta forma serà més facil poder gestionar-lo, compartir i borrar les clases.

i ja estaria 🙂

Ara te apareixeràn les clases en el calendari de google. que pots vincular amb el mòvil, ipad, pc…

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 15 11 ?

Avís del Blog

Visita el nou espai del AdR
Pulsa açí
Traduce »