Noticies

S’obri hui el plaç per a demanar la beca del ministeri per al curs 2023-2024

Hui, 27 de març, s’obri oficialment el termini de presentació per a la beca del Ministeri d’Educació i Formació Professional. Aquesta beca està destinada a estudiants que vulguen continuar els seus estudis universitaris, de màster o doctorat, i que complisquen amb els requisits establits pel Ministeri.

Els interessats a sol·licitar aquesta beca podran fer-ho a través de la pàgina web oficial del Ministeri d’Educació i Formació Professional, on trobaran tota la informació necessària per a realitzar la seua sol·licitud.

És important destacar que el termini de presentació de sol·licituds serà desde el 27 de març fins al 17 de maig, per la qual cosa aquells interessats a optar a aquesta beca hauran de presentar la seua sol·licitud el més prompte possible.

Animem a tots els estudiants que complisquen amb els requisits al fet que presenten la seua sol·licitud per a optar a aquesta beca, que sens dubte els ajudarà a continuar amb els seus estudis i a aconseguir les seues metes acadèmiques.

Per demanar la beca, pots necessitar tindre el certificat digital. Recorda que en la secretaria de la ETSE tel poden donar. Més info ací.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 14 2 ?

Avís del Blog

Visita el nou espai del AdR
Pulsa açí
Traduce »