Noticies

Jeroni, nou membre de la Junta Directiva de AERRAAITI

En el LXVII congrés del AERRAAITI, Jeroni membre de l’ADR ha acudit per a representar als estudiants de l’ETSE-UV.

Durant la celebració d’aquest congrés, la junta directiva de l’associació va sol·licitar al nostre representant que passarà a formar part de la sectorial com a Tresoreria del AERRAAITI.

Nova Junta Directiva

Una grata sorpresa per a tots els companys de l’ADR quan va arribar aquesta notícia, ja que és un orgull que el nostre coordinador siga el tresorer de la Junta Directiva d’una sectorial a nivell nacional.

Ens ompli d’orgull créixer i portar a la nostra universitat de la mà.

Gràcies i per nous reptes.

Les mostres d’afecte i enhorabona no tardaren desde la direcció de la facultat de l’ETSE-UV en felicitar a Jeroni.

Membres de AERRAAITI

QUÈ ÉS I QUÈ FA AERRAAITI?

AERRAAITI és l’Associació a nivell nacional que representa a tots els estudiants d’enginyeria de la branca industrial, treballant per la millora dels estudis d’Enginyeria a Espanya mantenint la comunicació amb totes les delegacions de les escoles del país, organitzant dos congressos a l’any per a debatre i proposar modificacions que al final desemboquen en una millora de la vida dels estudiants.

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 6 7 ?

Avís del Blog

Visita el nou espai del AdR
Pulsa açí
Traduce »