Events

20 octubre. Festa. Benvingudes a la Universitat

La Benvinguda a la Universitat és un punt de trobada de la comunitat universitària que celebrem en octubre per donar a conèixer les iniciatives i els serveis de la Universitat de València adreçats a l’estudiantat, les propostes de participació que posem al vostre abast així com també les associacions i col·lectius d’estudiants que conviuen en el si de la Universitat.

La BenvingudaUV és una benvinguda de tots i totes, participativa i oberta, i amb els valors de la institució sempre presents: igualtat, diversitat i sostenibilitat.

Una oportunitat, també, per entrar en contacte amb altres estudiants i estudiantes, integrar-se de ple en la vida universitària i començar a gaudir d’una experiència el més enriquidora possible a la Universitat de València.

Tindrà lloc en el 20 d’octubre al campus de Burjassot

Comptarem amb:

• Punts informatius dels serveis i les associacions de la Universitat, on podrem conèixer les propostes, activitats i convocatòries que tenen previstes per al curs 2022-2023.De 10:00 a 14:00.
  • Actuació musical. A les 12:00, a l’escenari Benvinguda. Grup Cactus.
  • Orxata o granissat de llima per a totes aquelles persones que passeu a informar-vos per la caseta d’organització i recolliu el tiquet d’invitació (fins a esgotar existències).

Hi participen:

• Centre d’Idiomes
  • UVdiversitats
  • Servei d’Esports
  • Servei d’Informació i Dinamització (Sedi)
  • Servei de Bibilioteques i Documentació
  • Servei de Llengües i Política Lingüística
  • Servei de Relacions Internacionals i Cooperació (Erasmus+ i Forthem)
  • Sindicatura Universitària de Greuges
  • Unitat d’Igualtat
  • UVdiscapacitat
  • UVemprén
  • UVocupació
  • UVsostenibilitat
  • Vicerectorat de Cultura i Societat
  • Assemblea General d’Estudiants (AGE)
  • Associacions i col·lectius d’estudiants

¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 4 15 ?

Avís del Blog

Visita el nou espai del AdR
Pulsa açí
Traduce »